Isnin, 1 Ogos 2011

Ramadhan Datang Lagi....

Alhamdulillah... Bersyukur sangat dapat bertemu ramadhan lagi... Bagi khaalish ni merupakan Ramadhan yang ke 3 dalam hidup khaalish... Hari pertama Ramadhan, khaalish berada di kampung Terengganu...  Papa ngan mama dapat cuti sampai hari Selasa, so dapatlah khaalish berpuasa kat kampung (tapi khaalish tak puasa pun, khaalish kan kecik lagi...) Petang ni khaalish nak ikut mama ngan papa gi passar... mama kata nak beli ikan bakar... agaknya mama mengidam nak makan ikan bakar... kalo kat johor, ikan bakar dia lain skit.. Lupa lak nak bgtau, tak lama lagi khaalish akn dapat adik.. skrg ni baaru  je 2 bulan lebih... bestla khaalish boleh main2 ngan adik... nanti kalo adik dah keluar, khaalish masukkan gambar adik kat sini... oklah, khaalish kena tolong papa jaga mama... bye.... jumpa lagi...